17 februari 2010





igår var jag hemma hos min kusin Fredrik, som idag har åkt till Göteborg för att vara med i tävlingen Fresh-fish! Det är en modemässa och designtävling för unga oetablerade designers, där vinnaren bla. får 20 000 kr plus 20 00 kronor att använda på en inspiarationsresa! Hur bra låter inte det!? Jag hejjar och håller tummarna för min jätteduktiga kusin!  Fick även med mig en jättefin jeansväst hem som han sytt, tänkte sätta ärmar på den och låta den bli en jacka. Visar upp den lite senare. Yo go Freddie!

3 kommentarer:

  1. Vad kul!!! Hoppas Fredde vinner!! Jag bara ÄLSKAR att du uppdaterar!!! <3

    SvaraRadera
  2. Haha bra att du uppmuntrar mitt bloggande här! Det är kul för det är lättare att hålla kontakten genom detta faktiskt! :)

    SvaraRadera
  3. Jaa, det är det verkligen!! Och kul att veta om små vardagssaker som man glömmer berätta sen när pratar. ;)

    SvaraRadera