11 januari 2010


Hela dagen har gått åt till att förbereda morgondagen.  - då ska vi ut till Basecamp Högberget och göra inspel. Jag ska spela en förtryckt kvinna hos en krigsherre imorgon. Det ska bli spännande. Vad tycker ni egentligen om byxdressar? Lanvin visade ett helt gäng i sin vårkollektion. (Killen längst ner är Alber Elbaz, mannen bakom märket.  Jag tycker han är så söt och rund, påminner om en snäll och söt variant av Karlsson på taket) Jag har spanat in en på rean på KappAhl.. Hiss eller diss?

5 kommentarer:

  1. Ja, han är verkligen söt! Jag tycker det kan vara riktigt snyggt men också riktigt fult. Det gäller att ha rätt accessoarer tror jag. Du skulle nog få till det bra!

    SvaraRadera
  2. Hiss!!!! Minner om ungdomens dar................. puss ma.

    SvaraRadera
  3. Skönt att du hissar det Mamma. :P Ja, låter bra Becca, jag såg den där snuggisen som du la upp, en lite mer laid-back variant av Lanvins byxdressar ;)

    SvaraRadera
  4. babe! har du sett lanvin pre-fall 2010? i love it! för att citera mr elbaz: "can we introduce some dream into daytime?"

    angående byxdressen: kööör på!

    saknar dig vännen! kraaam

    SvaraRadera
  5. hallå! jaaa! jag älskar den med!! har du sett byxdressen där?? med leopardmönster typ, Underbar!! :) vad roligt att du kommenterade här! saknar dig med!

    SvaraRadera