09 januari 2010










med mina nya glasögon på gick vi en sväng till loppisen. Glasögonen gav mig extra bra syn, och jag hittade världens finaste ljuskrona. Det är vita pärlor fastsatta runt hela, och man sätter små värmeljus runtomkring den. Det finns redan en krok i taket i mitt rum, så jag såg det som ett tecken på att -ljuskronan-hör-hemma-hos-mig. Jag tänker mig också att jag kan ha den ute på balkongen i vår, när mina kompisar kommer förbi på en kvällste... Den kostar 75 kr. Värt det? Den är undanlagd tills på onsdag..

6 kommentarer:

  1. Köp den! Helt underbar ju!! Nu har jag länkat till din blogg från min. ;) Hihi.

    SvaraRadera
  2. Ooops!till och med modern säger KÖP DEN!! och pappan tittar upp från skidorna på tv och håller med!:) Den var helt underbar och passar både inne o ute! / puss ma.

    SvaraRadera
  3. Ojdå! aah men då är det ju klart, jag köpern! Tack för länkningen Becca, nu kommer mina läsarsiffror att höjas till skyarna! ;)

    SvaraRadera
  4. malmö röstar ja, köp!

    SvaraRadera
  5. Jaa men nu är det en hel skara som röstar för! Då är alla inbjudna till kristall-kronefest på balkongen när det blir lite varmare ute! ;P

    SvaraRadera